Wednesday, May 22, 2013

So many projects are left to be done. Shame on humanity as we waste time and resources in wars, corruptions and hatred (In Hebrew language)

פרויקטים רבים כל כך נותרו מה לעשות. חבל על האנושות כפי שאנו מבזבזים זמן ומשאבים במלחמות, שחיתויות ושנאה:מבוא:
טריליון הם בילו על / במלחמות, שנאה, שחיתות, 'עסקים פנטסטיים ", שבה אנחנו היו יכולים לעשות את העולם הזה טוב יותר מהשמים.1. מלחמות, ושנאה:
עלות של אתר אינטרנט של מלחמה:http://costofwar.com/
http://costofwar.com/publications/
הוצאות Militray העולם:
http://visualeconomics.creditloan.com/military-spending-worldwide/
http://www.globalissues.org/article/75/world-military-spending
http://en.wikipedia.org/wiki/Military_budget_of_the_United_States
http://www.guardian.co.uk/news/datablog/2012/apr/17/military-spending-countries-list
http://www.businessinsider.com/military-spending-budget-defense-cuts-2011-10?op=1
http://www.globalresearch.ca/more-than-50-of-us-government-spending-goes-to-the-military/18852
כל אלה הם נתונים הזמינים, לפחות מדינות אלה מפרסמות אותה, אנחנו לא יודעים מה אחרים עושים?
2. שחיתות, ו'עסקים פנטסטיים ':
http://en.wikipedia.org/wiki/Corruption_Perceptions_Index
http://en.wikipedia.org/wiki/Bribe_Payers_Index
http://en.wikipedia.org/wiki/Political_corruption
פרויקטים מאתגרים להלן שווה אזכור:

1. חינוך בשלב הדלת של כל הודי לא רק, אלא גם סיני, יפני, איראנים, אמריקאים, רוסים, אוגנדי, מקסיקנים, ארגנטיני, צרפתית, UK'ens, אוסטרלים, ניו זילנדים, קנדים, דרום אפריקאים, מלזים .... של כל המדינות לכל אזרח.2. חשמל, מים, מחסה, מזון, ביגוד, חינוך, תרופות, סגנון חיים בריא, איוב לכל אדם לנזקקים, לא רק בכל בית בהודו .... אבל, לאזרחים של כל אומה.
3. רישיון לחיות, ללא מתח? זה לידת זכותם של כל בני האדם ולא של כל אדם ספציפי ....
4. אדם ישר ואמיתי שיש טריליון בחשבון הבנק שלו ..... זה האתגר הגדול ביותר בערכי מקרה צריך להיות להחיות במשך מיליארדים שנים. אני חושב שיש וירוסי ערכים כפי שהם יכולים ליצור גביש יחד, אבל, לא בני אדם. כן, וירוסים אף ישות חיה יכולים ליצור גביש ....
5. שכנים שקטים, ברחבי העולם. פרויקט גדול.למעשה, אני מאמין בגבול פחות אדמה. אזרחי העולם, צריכים להיות הנורמה.אנשים שוחרים שלום לא אוהבים להקשיב, איזה סכסוך גבול בין סין לודו פעמים, לפעמים סכסוך גבולות פוקלנד בבריטניה, ארגנטיני, לפעמים סכסוך גבולות יפן, סין, .... אתה שם את זה ... וזה שיש סביב עולם .... במקום לדבר הרבה, אנחנו חייבים לדבר וללכת על / של כמה התקדמות ושיפור במדד התפתחות אנושית, במקום מלחמה פנטסטית כגון ייזום דברים ... למעשה, בני אדם הורגים בני אדם, אני מרגיש שהוא שווה ערך לקניבליזם ... עם זאת, אני מאוד בורה בעניינים אלה., כמו שאני לא מבין בפוליטיקה ומלחמות ובעיות שנאה .. אבל שלום צריך להיות חלק מכל יצורים חיים אנושיים זה מה שאני מרגיש.6. מומבאי לניו יורק, נאי לטוקיו, לבייג'ינג דלהי, דלהי לטהראן, דלהי למוסקבה, דלהי ללונדון, דלהי לשטוקהולם, צ'נאי או כלכותה סינגפור (מהים) או Guwahati לסינגפור מים וביבשה דרך בורמה, ג'איפור ל תל אביב (במדבר למדבר), Jaiput לטהראן (במדבר למדבר), ג'איפור לדובאי (במדבר למדבר), סרינגאר / קשמיר לציריך (שלג לשלג), קוטב הצפוני לקוטב דרומי, רכבות במהירות גבוהות. למה מוסקבה לרכבת טוקיו היא לא שם? למה לא יכולה מוסקבה לוולדיווסטוק מקבלת רכבת הוארכה ליפן, מה שהופך את הרכבת יפנית רוסית. האם רוסיה ויפן, רוסיה וארה"ב, סין ויפן, הודו וסין, פקיסטן והודו, ... הולך להילחם במשך מיליוני שנים? למה הודו לבהוטן, הודו למיאנמר, הודו למלזיה, הודו לאפגניסטן הודו למצרים, דלהי לטשקנט, הודו לסרי לנקה רכבות לא נבנתה? שרי רם יכול בנה את המעבר לסרי לנקה לפני כשנה מיליון אבל היום אנחנו אפילו לא יכולים לחשוב על זה? האם אנחנו מתקדמים או נעים לעבר עידן אבן? למה לא אלסקה לרוסיה כביש, רכבת תכנית מיושמת אם שתי המדינות הן כל כך מתקדמות? האם אנחנו אנושיים-אדם מבזבז את יתרון הטכנולוגיה שלנו לשנאה של כל אחד אחר?
7. מתקן רפואי לכל בני האדם. 100s של מיליוני דולרים מושקעים על מלחמות פטנטים אבל לא לחיסונים ותרופות במדינות / יישובים עניים.
8. שתיית מים וחסה ראויה, מתקנים לכל בני האדם. תתבייש לנו גם אחרי 150 שנים של מהפכה תעשייתית לא היינו יכולים לעשות את זה.
9. הציוויליזציה אנושית על Earthian ירח, מאדים, טיטאן, אירופה, כוכבי הלכת קטנים בין מאדים לצדק, ... שאר כוכבי הלכת, גלקסיות אחרות .... בעצם, למה אנחנו לא יכולים להיות תחנת החלל מעבר לעננת אורט? למה אנחנו לא יכולים להיות תחנת החלל שבו נמצאים כרגע נוסעים. למה אנחנו הפסקנו ללכת לירח אחרי 1970? נחיתה על ירח היא רק הישג ולא הקמת ציביליזציה שם? למה ארצות הברית, ברית המועצות, סין, הודו יש תוכניות שונות לנחות על ירח ולא להתבסס על נתונים שנאספו על ידי כל וכולה אנושות? מחולק נתגעגע הטוב ביותר את מוחם נעשה שימוש ומוקף באנשים שיש חסות למטרות צרות אופקים. בזבוז ברור כמו פצצות גרעיניות וטילי מלחמה קרות.
10. למה יש לנו פצצות אטום, כי הם חסרי תועלת עכשיו אלינו, ואם אותו היינו מושקע במזון לכל הקמפיין? 60 שנים של רוסיה וארה"ב המלחמה קרה מבוזבזת על בעיות כאלה. אנא קרא: http://en.wikipedia.org/wiki/Cold_War והמתמשך http://en.wikipedia.org/wiki/World_War_III שואה, עכשיו יש להם בעיה באיך לפרק ולהיפטר מן הנשק האלה, ובכלל זה כימי, נשק גרעיני, ביולוגי ואחרים פנטסטיים. תשובה דומה תהיה שם בעתיד. כאשר האדם הולך ללמוד?אז נשאר הרבה מה לעשות, ואנחנו מבזבזים את הכסף שלנו על מריבות מיקרו ולהפוך אותו למריבות מאקרו, ... למה אנחנו ממשיכים עד לנושאים רבים? למה אנחנו לא יכולים להגיע למסקנה מסוימת על סכסוך גבולות או מחלוקת מלחמה או כל נושא שהורג בני אדם, ולאחר מכן להמשיך לנוע בקצב מהיר? עם זאת, אני מצהיר את עצמי "זירו ידע ובורה ביותר" בנושא, "למה בני האדם להרוג אחד את השני, בסוגיות קטנוניות, ולא בילה את חיי בבניית עתיד טוב יותר ולחיות טובים יותר היום?"
אנחנו מאוד איטי בהתקדמות אנושית, זה בטוח.ד"ר Ashish Manohar Urkude,
 
ashish.urkude@gmail.com

No comments: